Wednesday, May 30, 2012

Essence Choose Me and white triangle

Today I have a quick post. I really liked how Essence Choose Me looked on matte, but it chipped really quick. Although, I wasn't sure to change my mani, so I just added a little white triangle to cover the chipped parts. I did it using tape and China Glaze White On White. That way I was able to wear it for one more day. Tomorrow I will show you a pink and white mani that I just finished and that I love!
____

Hoy os voy a enseñar una pequeña modificación de la manicura de ayer. Me encantó como Essence Choose Me quedó en mate, pero las puntas se saltaron en un solo día. Aun así no estaba preparada para cambiar de color, por lo que decidí tapar las partes saltadas con un pequeño triángulo en blanco. Para hacerlo utilicé China Glaze White On White y celo. Con este pequeño apaño pude llevar este bonito color durante un día más. Para mañana tengo preparada una manicura en rosa y blanco que acabo de terminar y me encanta.




No comments:

Post a Comment

Me encantan todos vuestros comentarios y aprecio mucho cada vez que alguien me escribe uno. Por favor, no dejes el link de tu blog, si quieres que lo visite puedes mandarme un e-mail y lo haré encantada.
________

I really appreciate your feedback or comments and I love hearing from you.
Please, do not leave links, if you want to me to visit your blog, please send me an e-mail and I would happily do it.