Tuesday, June 12, 2012

Delirio Rosa with flowers

Today I have a really quick post. As I told you in my previous post, I wasn't going to be able to take off Jade Delirio Rosa, so I stamped it with some beautiful flowers. I used Essence Stamp Me! White and Black and Bundle Monster plate BM-19. All photos are taken with artificial light, no sun today. As I also told in my last post, my camera is broken, so no high quality pictures for now, I'm sorry.

PS. It is a holo polish. They usually chip after the first day, but Delirio Rosa still looks great :)
____

Hoy tengo una entrada rápida para vosotros. Ya os dije que no sería capaz de quitarme Jade Delirio Rosa en un día, así que decidí estamparlo con Essence Stamp Me! White y Black y el plato de estampación de Bundle Monster BM-19. Todas las fotos las hice con luz artificial, hoy no ha salido el Sol. También os comenté que mi cámara se ha roto, por lo que no podré hacer fotos de mayor calidad en un tiempo, lo siento.

PD. Los esmaltes holográficos suelen saltar rápidamente, pero Delirio Rosa está aguantando perfectamente :)




1 comment:

Me encantan todos vuestros comentarios y aprecio mucho cada vez que alguien me escribe uno. Por favor, no dejes el link de tu blog, si quieres que lo visite puedes mandarme un e-mail y lo haré encantada.
________

I really appreciate your feedback or comments and I love hearing from you.
Please, do not leave links, if you want to me to visit your blog, please send me an e-mail and I would happily do it.