Thursday, June 14, 2012

Passe Nati Quero Amor

I have another Brazilian beauty for you today. Passe Nati Quero Amor from the Desejos collection. I wasn't able to get of the other three shades, but I will keep searching, because if they are as awesome as this one, I need to find them! I used first two coats of Impala Preto, a black polish that applied easily, and then I added once coat of Passe Nate Quero Amor. It has some flakies that change from green to blue (I tried to show you both colors in the pictures, but my camera didn't want to show them properly) and a lot of silver glitter. It reminded me of a galaxy, so I quickly added a few stars with Essence Stamp Me! Silver and the Bundle Monster plate BM-14. I can't stop moving my fingers so I can see all the different colors. Do you like flakies? Have an amazing day!
____

Hoy tengo otra maravilla brasileña para vosotros, Passe Nati Quero Amor de la colección Desejos. No fui capaz de conseguir los otros tres tonos de la colección, pero seguiré buscando, porque si son tan increíbles como éste necesito encontrarlos. Para conseguir estas uñas utilicé primero dos capaz de Impala Preto, un esmalte negro muy opaco. Después añadí Passe Nati Quero Amor que tiene unos flakies (no he encontrado una palabra en español, pero es algo así como escamas de colores) que cambian según la luz y pueden ser azules o verdes (he intentado enseñaros ambos tonos en las fotos, pero no sé si lo podréis apreciar). También tiene un montón de purpurina plateada. Nada más acabé me di cuenta de que parecía una galaxia, así que rápidamente añadí unas estrellas plateadas en cada uñas que conseguí usando el plato de estampación de Bundle Monster BM-14 y el esmalte plateado Essence Stamp Me! Silver. ¿Os gusta este tipo de acabados? Espero que tengáis un buen día.

First two pictures were taken with indirect sunlight, the rest were taken with direct sunlight. I'm sorry about the quality, but if you click on the pictures you can see them better.
Las dos primeras fotos las hice con luz solar natural indirecta y el resto con luz del sol directa. Las fotos no se ven muy bien, pero si hacéis click en ellas las podéis ver con más calidad. 






No comments:

Post a Comment

Me encantan todos vuestros comentarios y aprecio mucho cada vez que alguien me escribe uno. Por favor, no dejes el link de tu blog, si quieres que lo visite puedes mandarme un e-mail y lo haré encantada.
________

I really appreciate your feedback or comments and I love hearing from you.
Please, do not leave links, if you want to me to visit your blog, please send me an e-mail and I would happily do it.